måndag 21 mars 2011

Uuuuttråkad

Idag är jag så otroligt uttråkad. Åh det här gloomy vädret, den här döda stan, jag har inga pengar, inga kläder, inget att göra. Jag vet inte vad jag vill göra. Äta en trerättersmeny på en tjusig restaurang på en måndag. När ska man få göra det igen?

Min högsta dröm just nu vore att Katten kom o sa "- vad sitter du där och surar för? Packa beachväskan, vi åker mot Arlanda om 30 minuter! Vi ska till ett fantastiskt ställe med långa sandstränder, helt otrolig mat, urtjusigt hotell mitt i centrum med pool och snacksbar med 100 sorters snacks, färgglada fruktdrinkar, du ska få läsa Blonde som du just börjat med, jag har hyrt en slav i form av en svensk medelålders skattesmitare som ska massera dig och passa upp på dig och agera drinkbord och handla snacks, stället är känt för sina smarriga glassorter - 20 st jordgubbsvarianter, vattnet är 30 grader, befolkningen är lycklig och lever ett gott liv på slösaktiga turister, det är grönt och blommigt överallt."

Jag: "- okej, om vi stannar på mcDonkan på vägen så jag får en jordgubbsmilkshake".

1 kommentar: