onsdag 7 september 2011

Bröllopsfest och kompishäng!

I helgen var det dags för Kakan och Petters bröllopsfest i Stockholm. Dom hade fixat finfint mingelkalas med drömutsikt från Södra Teaterns festvåning. De här två karlarna hade letat fram kavajerna. Visst är de fina!

Man ser ju vem som är den starkast lysande stjärnan i det här sällskapet. Vilken närvaro!

Fina äkta makarna har tur som har en duktig hobbykonditor i familjen! Den här grymma bröllopstårtan har Petters mamma gjort. Wow liksom!

Kvällens största drama bjöd brandlarmet på. Alla gäster fick utrymma lokalen och vänta ute i sensommarkvällen ett tag. Falskt alarm som tur var. Matilda såg powersuitig ut i Mickes kavaj.

Brudparet tog både en och annan svängom på dansgolvet!

På söndagen hängde vi på Söder. Zlatan tyckte jag gjorde ett bra jobb med den här bilden. Jasså.

Vi käkade världens godaste revben på Koh Phangan. Det var väldigt rött där inne. Strax efter denna bilden gick åskan i regnskogen!

Jag stannade kvar några extra dagar och hängde med Forslinds. Ibland fick jag den här godisen alldeles för mig själv.

Han vill gärna h a saker. Alla saker, som alla har. Finaste Olle.


På tisdagen åkte jag hem till Kristinehamn igen men bokade direkt in en ny resa tillbaks i oktober. Sista resan innan bebisleverans! Om jag inte är totalt utslagen vid det laget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar