fredag 15 mars 2013

Graviditeten so far

Jag har mått illa. Och ännu sämre. Nu är det dock bättre! Tröttare än förra gången, men det tror jag beror på att man inte kan lägga sig och slöa hursomhelst.
När det kommer till cravings har de varit allt annat än värdiga ... Man vill ju liksom vara en sån där som "måste ha apelsiner!". Istället har det varit betydligt skamligare sug som har krypit sig på. Frys-pommes frites och pulverbearnaise. Ska dock tilläggas att jag har ätit två gånger, första gången med Blå bands pulverbea och andra med Knorrs kryddiga pulverbea. Ingen av gångerna levde upp till mina oförklarligt höga förväntningar så det kommer inte tillagas igen. Men ändå.
Idag på lunch åt jag en QP cheese och en jordgubbsmilkshake från MacDonalds och det var bland det godaste jag har ätit *hänger huvvet i skam*
Ikväll blir det lite ordning när vi ska äta stekta pilgrimsmusslor med dill, broccoli, blomkål och vispat sojasmör. Vi toppar med astråkig, gravidanpassad ostbricka. Bättre än pulver i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar