fredag 21 januari 2011

Redigbyxa

Två helnyktra helger och en kommande med lugnt tempo, ska nog dock unna mig ett glas rött eller två på koreanska restaurangen i morgon. Katten och jag ska möta Elakingen och Jocke och ha en långsittning. Hoppas på smaskiga detaljer!

Lättpåverkad som jag är har jag börjat med lite hemmagymping efter att ha sett Black Swan (Oscar grandslam för Natalie Portman, annars äter jag upp min hatt). Har tagit 40 minuters promenader tre gånger den här veckan och hoppas att det håller i sig. Efter promenad - streching. Första dagen kunde jag inte sitta upprätt när jag satt med raka ben som ett V! Ofattbart hur stel min 30 åriga kropp är. Det ska det bli ändring på - mark my words! (o glöm fort)

1 kommentar:

  1. Undrar vilken hatt du hänvisar till? Den där blå som du blödde ur en gång? Eller nån av Kattens isåfall undrar jag vilken av dem?

    SvaraRadera