torsdag 7 juli 2011

Jobba, äta, sova, läsa.

Det är i princip det enda jag gör just nu. Jobbar kvällsskift på gamla speditörsjobbet och ställer mig dagligen frågande hur folk kan välja detta skift frivilligt? Förmodligen folk med mer karaktär än mig.

Jag sover till ca 10.00. Äter frukost i sängen med datorn, somnar en stund (är jämt trött nuförtiden. Men efter barnmorskebesöket igår så har jag börjat äta järntabletter. Hade tydligen väldigt låg sänka vilket förklarar tröttheten), vaknar och tar min jävla-skit-promenad som jag hatar innan jag har tagit den och älskar när jag flåsande kommer hem igen, lagar och äter lunch under viss stress, åker till jobbet, jobbar till halv tolv, åker hem och somnar med näsan i boken. Nästa dyng. Vilket liv.

MEN! En vecka kvar med jobb och tråkig motion, sen semester.

Mvh

Längtapa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar