tisdag 28 juni 2011

Uppdrag mamma

Idag har jag några mammiga uppdrag. Fylla på Kvinna-vitaminerna (äckligt skrivet) och hitta ett par nya mammabyxor. Körvens snygga bootcutjeans börjar bli väl små om arslet. Är ute efter ett liknande par som Guldmazarinen hade på Olles dop, svart och smalt men gärna stretchigt för my ass. Även en bikini ska inhandlas, något rejält. Man får njuta av utbudet av affärer medans man är i storstan. I Kristinehamn hörde jag att till och med McDonken ska slå igen. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Antagligen gråta.
Jaja, stan ska få visa sig från sin bästa sida nu när vi ska ha smått och börja leta hus. Det tror jag är bra, rent av livsviktigt, för mitt och Krilles förhållande. Och skulle det inte funka så kan jag säga att jag inte är den som är rädd för att dra upp en familj med rötterna och kräva en flytt. Jag är ju 80:ia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar