måndag 13 juni 2011

Göteborgare igen

Jaha, då var man i Götlaborg igen då. Jobba fem veckor på gamla speditörskneget. Nattskift den här gången för att tjäna så mycket deg som möjligt. Gårdagsnatten var premiärnatt och det fungerade riktigt bra! Trött vid kl. 2 och 4 men det gick över. Jag har fått ett eget rum hemma hos Jens och Jakob och Jens har fått ändan ur vagnen och satt upp gardiner i sitt rum (som jag lånar) efter att ha bott där ett drygt år. Lite planer för min Göteborgsvisit - hitta en bra promenadslinga i Biskopsgården, lata mig och spara pengar med Jens, hälsa på familjen Hellbjörn, hälsa på familjen Sjölander, träffa vänner på gamla stammishaket O.C, lata mig ännu mer i Biskop, kolla Göteborgs affärer efter mammabyxor, äta jordgubbar och lata mig.

1 kommentar:

  1. Attention Hisingen!
    Finns schyssta gånggrejer vid Svartemosse sen finns hela hisingsparken, typ största i göteborg (som jag inte hade hört talas om för 2 månader sedan)

    SvaraRadera