tisdag 21 juni 2011

Känslor känslor känslor!

Började läsa en blogg idag av en person i ett väldigt känsligt läge = gråt. Går vidare till en av mina favvobloggar där det yppas ångest = gråt. Varvar med nästan gråt av glädje när jag tänker på kommande semester! Förutom Greklandssemestern har jag och Katten bokat in en tripp till Göteborg och Skagen. Vi börjar med besök hos familjen Hellbjörn (jag hoppas på ett besök på min Göteborgsfavvo Ma Cuisine), fortsätter med färjeresa till Fredrikshavn och vidare till Skagen där vi bor en natt. Jag har redan kollat ut restaurangen vi ska boka bord på. Och vi ska ta en promenad ut till Grenen som är så fint så att jag kanske kommer fälla en liten tår där med. När vi kommer tillbaks till Göteborg blir det ett besök på öarna hos Christina och B-G och skaldjursmiddag. Sen hem och vila en dag innan resan till Skiathos. När vi kommer hem därifrån hoppas jag på en vecka på Apeln med Forslinds och mycket murikka! Murekka? En Köpenhamnstripp med samma familj också så är bästa semestern ever ett faktum. Längtapa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar