lördag 11 februari 2012

Bröllopspalatset i Degerförs

Jag har hittat min brudklänning! På Bröllopspalatset. I Degerfors. Kolla va fin. Med hästskor i "diamanter". Jasså.
Nej men ärligt talat, hur mycket fula brudklänningar finns det där ute? M å n g a. Hittade en som var okej i hela lokalen. Ska kolla runt mer i storstan och på nätet men jag börjar få en ganska bra bild av vad jag vill ha. Spännande!

Elviras första möte med spjälsängen, i alla fall med avsikt att sova, gick över förväntan. Vi la henne utan några större protester första försöket. Hon vaknade tre gånger, en lite snabbt, en och var hysterisk och en och fick komma upp. Under den hysteriska somnade hon mitt i gråten och sov tills jag kom in och lade mig strax efter midnatt. Då ammade vi och så fick hon sova hos oss sen. Babysteps.

Nu - Jamie Oliver´s ungsrostade hela kyckling och ett glas rött. Go´kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar