tisdag 18 juni 2013

Dagens bästa och värsta all rolled into one

Är på väg till dagens bästa händelse, nämligen att besöka familjen Hellbjörn. Träffa lilla Ben för första gången! Är så himla peppad! Jag vill gratulera Hellbjörnarna till sin nysålda lägenhet så jag går förbi saluhallen för att köpa några krämiga ogravidvänliga franska ostar. Jag ber uttrycklingen om opastöriserat till den nyförlösta när expediten frågar om min vän ammar. Jag förstår direkt vad som är på gång och hänger mitt huvud i förtvivlan - "Ja", "Det går ut i bröstmjölken också är jag rädd ..."
Nooooo! (Vid det här laget tycker jag nästan uteslutande synd om mig själv som ser min jätteostbricka skjutas fram ytterligare ett halvår i tiden)
Nu ska jag trösta mig med bebissnusning!

UPDATE!
Screw den där expediten. Googling säger att det är okej. H.U.R.R.A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar