tisdag 4 juni 2013

Vecka 24

Hej hej vecka 24. Vad fort det gick! Sån mage som en har nu, det är perfekt. Det råder inga tvivel om att en är gravid men en känner sig fortfarande bekväm. Rumpa och lår har växt i vanlig ordning men det bryr jag mig inte så mycket om. Ser hyfsat proportionelig ut. Jag har dock börjat promenera några gånger per vecka för att få lite motion och hålla nere vikten lite. Stoppar i mig allt jag är sugen på utan dåligt samvete och tänker att om jag rör på mig så kommer jag hålla mig på en rimlig balans. Nu får jag dock ta ett motionsuppehåll på grund av bihåleinflammation men när jag är frisk igen har jag för avsikt att fortsätta speeda runt på min 5 kilometers bana längs Ringvägen.

Nu - fruktstund och sista bladen i Gul utanpå av Patrik Lundberg. Rörande historia om adopterad kille skriven nästan i dagboksform. Inte jättebra språkmässigt, det märks att han är debutant, men intressant att läsa om hans erfarenheter.


1 kommentar: