söndag 17 april 2011

Babybonanza!

Jag kände mig så himla "inspirerad" av mitt nyfunna tillstånd att jag lånade en symaskin, köpte tyg, klippte sönder en gammal filt och sydde en babyfilt. Angående ordet baby - varför känns det pretentiöst och mysigt på samma gång att säga det?

Brun underdel och vit-mintgrön överdel

Amningskudde fyndad på Tradera

Petra Juniors (skämta! Vet inte om det blir en hona ens. Men allvarligt talat - var är alla kvinnliga juniors? Mammor är nog viktiga för att få en namne i familjen) första outfit

Babybjörn från Tradera. Gotta love Tradera.

3 kommentarer:

  1. Gud va ru är flitig.
    Har ingen örk alls jag.

    Förresten, vad har ni för datum?

    SvaraRadera
  2. 22 oktober. Men lite osäkert då jag inte hade riktig koll på the period innan.
    Får se vad som sägs på ultraljudet.

    SvaraRadera