torsdag 5 maj 2011

Första nojan har anlänt med besked

Hej bloggen. Verkligheten har kommit ikapp mig. Ångest har aldrig varit min påse chips men nu kommer den krypande som en slemmig snigel som man gång på gång puttar bort, och som gång på gång kommer vällande tillbaks.

Jag har fått för mig att jag borde ha större mage vid det här laget. Vet inte riktigt varför? Det är inte bilderna på nätet (nätet, det förbannade nätet) det är nog mest en fix idé. Det är ärligt talat skit samma. Det är min jävla oro och den får komma vart ifrån den vill. Imorgon får det i alla fall vara slut på det här - jag går till barnmorskan och kräver att hon lugnar mig. Punktslut

2 kommentarer:

  1. Det syntes inte på mig förrens i typ v 22 första gången.
    Du kan va lugn, lovar. Det kommer säga poff så är magen där.

    Puss!

    SvaraRadera