måndag 30 maj 2011

Framtida lördagsscheman..

.. hoppas jag inte är fyllda med innebandyturneringar eller karate/judo dito. Det verkar himla tråkigt. Om jag får välja aktivitet till Lurior som man ska vara delaktig i skulle det vara: 1) skogsmulle, vara ute i skogen skulle jag inte ha något emot. 2) basket om det måste vara en bollsport, då får man vara inomhus. 3) lyssna på konserter för att Lurior spelar något instrument, det vore väl kul att ha en unge som spelar typ trumpet! 4) Orienterings-Lurior skulle jag vara mycket stolt över.

Sämsta lördagsaktivitet för Lurior skulle enligt mig vara:

1. Innebandy

2. Hästwhatever

3. Karate/judo

4. Fotboll

5. Handboll

1 kommentar:

  1. Nej mne fotboll som är så roligt! av erfarenhet tycker jag dans är så hemskt tråkigt för ofta har dom ca 3minuter uppträdande på 3 timmar där resten är alla andra på dansskolan. 3 minuter stolthet, 2h 57min lidande. BYT!

    SvaraRadera