måndag 7 februari 2011

:::::(

Jag vet inte.. det ska föreställa en smiley som storgråter. Hur som helst så ljög jag i gårdagens inlägg, det är modemet och inte datorn som har krånglat. NU är det datorn som krånglar. Är helt seg och värdelös. Den har inget värde!!! *arg*

Katten kom hem på lunchen för att kolla lite på den. Jag var redan jävligt sur (på datorn) innan och blev ännu surare när han kom hem. Va fan! Till och med JAG kan ju mer om datatrubbel än han. Vad skulle han hitta på som jag inte redan provat? Det gick som jag trodde med en härlig topping av oförskämdhet från min sida. Till slut tröttnade han på mig och reste sig upp och gick. Jag blev ännu mer sur för att han hade gjort mig mera sur - jag hade väl inte bett honom att komma hem?!

Tystnad..... Dåligt samvete.

Han är dock väldigt bra i en sådan här situation, kommer fram och ger en kylig hejdåpuss. Då kan man pipa "förlåt" och så är det inge mer med det sen.

Btw - vi har givetvis inte fått ändan ur vagnen än och lagt ut våra bilder på extern hårddisk. Den som spar han har! (en massa ånger senare..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar