torsdag 10 februari 2011

Jag saknar MIN dator

Får hålla till godo med universitetsbibliotekets (nu) eller Kattens med trasig skärm (hemma). Jag gillar det inte. Har även en e-bok nerladdad på den som jag ska ha hemtenta på nästnästa vecka, som jag lyckligtvis kommer åt i Felsäkert läge. Detta gör dock att jag inte kan lämna in den än på ett tag. Okey, move on with your life.

Idag på föreläsningen räknade jag hur många gånger Lena, programansvarig sa "a-men" när hon skulle förklara. 17 gånger!

Snön vräker ner ute så det ser helt gråvitt ut. Man ser inte skillnad på mark eller himmel. Bussarna syns dock. Tänk att man åker med dom gula bussarna igen! I Oslo åkte jag grå tunnelbana eller vitblåa trikken, i Stockholm grå tunnelbana eller röd buss, i Göteborg vitblåa spårvagnar eller blå buss. Som sagt, I moved on from data till viktigare issues.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar